« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
1. sat - 8,00 - 8,45
2. sat - 8,50 - 9,35
3. sat - 9,40 - 10,25
VELIKI ODMOR
10,25 - 10,40
4. sat - 10,40 - 11,25
5. sat - 11,30 -12,15
6. sat - 12,20 - 13,05
7. sat - 13,10 - 13,55
Naša je škola i ove je godine dobila financijsku potporu ministarstva u sklopu financiranja izvannastavnih aktivnosti osnovnih i srednjih škola u iznosu od 800, 00 eura. Navedenim sredstvima planiramo realizirati projekt pod nazivom Žrnovski bavul u kojem nam je cilj istraživati zaboravljene tradicijske vrijednosti našeg mjesta. Vođeni činjenicom kako kulturna baština predstavlja temeljnu društvenu činjenicu, sveukupnost načina življenja određene ljudske skupine i bez nje nije moguće shvatiti povijest i razvoj naroda i društava, te nije moguć ni život pojedinca odlučili smo se dati na istraživački posao.
Naša je škola i ove je godine dobila financijsku potporu ministarstva u sklopu financiranja izvannastavnih aktivnosti osnovnih i srednjih škola u iznosu od 800, 00 eura. Navedenim sredstvima planiramo realizirati projekt pod nazivom Žrnovski bavul u kojem nam je cilj istraživati zaboravljene tradicijske vrijednosti našeg mjesta. Vođeni činjenicom kako kulturna baština predstavlja temeljnu društvenu činjenicu, sveukupnost načina življenja određene ljudske skupine i bez nje nije moguće shvatiti povijest i razvoj naroda i društava te nije moguć ni život pojedinca odlučili smo se dati na istraživački posao. Učenici su već dobili zadatke vezane uz istraživanje: običaja, zanimanja, pjesama, jela, humora, priča, znamenitih osoba, izreka i predmeta. Ovaj projekt zainteresirao je učenike četvrtog razreda koji su već za pomoć zamolili bake, djedove i susjede, a planiraju provjeriti i arhivsku građu u obližnjem Arhivskom sabirnom centru Korčula – Lastovo. Istraživački rad planiran je od siječnja do travnja kada bi objedinili sve prikupljene podatke a zatim bi u svibnju i lipnju izradili i tiskali knjigu te organizirali promociju. Na taj način planiramo upoznati širu lokalnu zajednicu o odrađenim aktivnostima.
Ciljevi ovog projekta su:
- privući pozornost učenika i potaknuti ih da nauče više o raznolikoj tradicijskoj baštini mjesta u kojem žive.
- proširiti njihovo razumijevanje kulturne baštine tako što će tijekom istraživanja razumjeti da se ona ne svodi samo na muzeje i stare zgrade već je to daleko širi pojam.
- izložiti učenike četirima vrstama kulturne baštine
- potaknuti razgovor o tome što čini kulturnu baštinu
- potaknuti učenike na interakciju s kulturnom baštinom
- poboljšati učeničke vještine istraživanja
- potaknuti aktivno učenje
- pokreneti aktivnosti na očuvanju kulturne baštine,
- prepoznati vrijednosti kulturne baštine,
- surađivati u aktivnostima na očuvanju tradicijskih vrijednosti,
- pratiti aktivnosti na očuvanju kulturne baštine,
- promicati važnost zaštite i očuvanja kulturne baštine
- preuzeti svoj dio odgovornosti kao baštinik.
Ovakvim načinom učenja učenici su aktivno uključeni u proces, da stvaraju, a ne samo da koriste informacije, ideje i rješenja. Oni proizvode značenje, razumijevanje i znanje za sebe. Imajući u vidu istraživačko učenje kao društvenu aktivnost, učenici uče jedni od drugih, uče od starijih, dijele vještine i iskustva te razvijaju empatiju i razumijevanje iz različitih perspektiva. Istraživačko učenje je neprekinuti proces koji potiče učenike da razmišljaju o svojem učenju, prikupljaju povratne informacije i odgovore na njih uz samoprocjenu procesa s naglasakom na djelovanju kao rezultatu istraživačkog učenja.