« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
1. sat - 8,00 - 8,45
2. sat - 8,50 - 9,35
3. sat - 9,40 - 10,25
VELIKI ODMOR
10,25 - 10,40
4. sat - 10,40 - 11,25
5. sat - 11,30 -12,15
6. sat - 12,20 - 13,05
7. sat - 13,10 - 13,55
Učenici četvrtog razreda naše škole sudjeluju u Erasmus+ projektu K210 Erasmus wishes. Projekt obuhvaća inkluziju djece s invaliditetom u sportske aktivnosti. Od početka školske godine učenici su uključeni u razne sportske aktivnosti te se pripremaju za odlazak na mobilnost 22. svibnja u francuski grad Rennes.
Četvrtaši su tijekom školske godine slušali i o Paraolimpijskim igrama gdje se natječu brojni vrhunski sportaši koji imaju određene fizičke poteškoće. Gledali su razna sportska natjecanja u kojima sudjeluju osobe s invaliditetom te su na taj način osviješteni kako i takve osobe mogu postići velike rezultate.
Učenici četvrtog razreda naše škole sudjeluju u Erasmus+ projektu K210 Erasmus wishes. Projekt obuhvaća inkluziju djece s invaliditetom u sportske aktivnosti. Od početka školske godine učenici su uključeni u razne sportske aktivnosti te se pripremaju za odlazak na mobilnost 22. svibnja u francuski grad Rennes.
Polazeći od pretpostavke da su sportske aktivnost jedna od bitnijih sastavnica ljudskog društva i ne smiju se zanemariti u nijednoj fazi ljudskog života, tijekom školske godine provlačimo sportske teme kroz većinu nastavnih predmeta. Sport u ljudskoj povijesti ima veliki utjecaj i u većini slučajeva se pokazao kao pozitivna stvar koja doprinosi ljudskom rastu i razvoju. Također, ljepota sporta se ističe i u njegovoj raznovrsnosti jer svaka osoba može pronaći poseban dio sporta koji mu najviše odgovara. Raznolikost ljudi nije samo u njihovoj uključenosti u sport već i u njihovom poimanju sporta i mentalnoj sposobnosti za obavljanje određene radnje. Te razlike u mentalnoj pripremljenosti možemo razviti tijekom našeg života, ali one mogu biti i urođene, a posebno se ističu kod osoba s poteškoćama. Vrlo malo se istražuje i ističe uključivanje osoba s poteškoćama u sportske aktivnosti i tu bi se ljudsko društvo trebalo što više zainteresirati. Osobe s poteškoćama u razvoju nije jednostavno uključiti u sportske aktivnosti jer to zahtijeva mnogo stručne pripreme. Često imamo i otpor od same osobe koju nastojimo uključiti, ali ta radnja bi se trebala odrađivati još od dječje dobi kako bi aktivnost postala navika i uspjela na vrijeme započeti svoje pozitivne učinke na sam rast i razvoj osobe.
Četvrtaši su tijekom školske godine slušali i o Paraolimpijskim igrama gdje se natječu brojni vrhunski sportaši koji imaju određene fizičke poteškoće. Gledali su razna sportska natjecanja u kojima sudjeluju osobe s invaliditetom te su na taj način osviješteni kako i takve osobe mogu postići velike rezultate.
Na satovima tjelesne i zdravstvene kulture organizirali su međusobna natjecanja kako u vodenim sportovima tako i na školskom igralištu.
Osim natjecanja razgovarali su i o prehrani za sportaše. Doznali su puno toga o optimalnoj prehrani za vrhunsku formu i rezultate jednog sportaša.
U sklopu projekta obilježili su i Europski dan sporta, Erasmus dan i Dan sigurnijeg interneta.
U Francuskoj će se družiti sa prijateljima iz Estonije, Rumunjske i nekoliko francuskih gradova.
Projekt je osmišljen po uzoru na Olimpijske igre koje se održavaju ove godine u srpnju i kolovozu u Francuskoj.
Promoviranje sporta u školi navelo bi što više djece na sudjelovanje, a time bi se poticao i zdrav život koji bi svakom djetetu omogućio siguran rast i razvoj. Stvaranje okoline koja djeci pruža podršku i koja im omogućava što bolje uvjete za izvođenje raznih aktivnosti je izuzetno potrebno kako bi se smanjilo prekomjerno korištenje ekrana i poticali prosocijalni odnosi. Društvo ne može živjeti samo na teorijskom dijelu, već se ljude (pogotovo djecu) treba stavljati u razne situacije gdje samom socijalizacijom mogu isprobavati svoje sposobnosti i učiti se kako biti što bolja podrška drugim osobama, a i samima sebi.