preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Ante Curać-Pinjac" Žrnovo

Login
Kalendar
« Srpanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Tražilica

Anketa (mala)
Na kojoj društvenoj mreži provodiš najviše vremena?






Anketa
Da li dovoljno razumješ nastavnike u školi kad predaju?




Kada zvono zvoni

 

1. sat -  8,00 - 8,45

2. sat -  8,50 - 9,35

3. sat -  9,40 - 10,25

 

VELIKI ODMOR

10,25 - 10,40

 

4. sat -  10,40 - 11,25

5. sat -  11,30 -12,15

6. sat -  12,20 - 13,05

7. sat -  13,10 - 13,55

Školska knjižnica

 

jelena.amadeo@skole.hr

 

 

 

 

Javite nam se !

Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu...

enlightenedsmileymail 

 

Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se u školsku knjižnicu !

Uredništvo školskih web stranica:

 

Jelena Amadeo

jelena.amadeo@skole.hr

 

Anamarija Radovanović

anamarija.skokandic@skole.hr

 

 

 

Administrator

Elizej Dubravac

 

Priloženi dokumenti:
Statut skole 2019 novo.doc

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PRVAŠI U MEĐUNARODNOM eTWINNING PROJEKTU: MATEMATIKA I UMJETNOST RUKU POD RUKU
Autor: Anamarija Radovanović, 27. 6. 2025.

Tijekom školske godine 2024./2025. učenici prvog razreda naše škole sudjelovali su u međunarodnom eTwinning projektu The Artistic Power of Mathematics koji je okupio partnere iz deset europskih zemalja: Hrvatske, Turske, Poljske, Italije, Grčke, Španjolske, Portugala, Litve, Bosne i Hercegovine te Gruzije.

Projekt je imao za cilj potaknuti interdisciplinarno učenje povezivanjem matematike s umjetnošću, te omogućiti učenicima razvoj kreativnosti, logičkog mišljenja, vizualne percepcije i socijalnih vještina. Kroz brojne raznolike i zanimljive aktivnosti, učenici su doživjeli matematiku na potpuno nov način – kao kreativan i estetski alat za izražavanje.


        Ciljevi projekta bili su:

  • Promicati integraciju matematike i umjetnosti kroz praktične zadatke.
  • Poticati izražavanje kreativnosti kroz crtanje, bojenje, rezanje, savijanje i stvaranje uzoraka.
  • Razvijati osjećaj za dizajn, simetriju, ritam i proporcije.
  • Upoznati učenike s pojmovima poput fraktala, teselacija i origamija.
  • Omogućiti pristup učenicima različitih sposobnosti i stilova učenja.
  • Jačati suradnju, komunikaciju, strpljenje i međusobno poštovanje.

Tijek projektnih aktivnosti:

  • Rujan: Projekt je započeo upoznavanjem učitelja i učenika te mapiranjem škola u digitalnom alatu Padlet. Provedena je početna anketa među učiteljima i organizirana međusobna suradnja putem WhatsApp grupe.
  • Listopad: Učenici su izrađivali razredne logotipe, a glasovanjem je izabran i službeni logo projekta. Održana je zajednička videokonferencija učitelja radi planiranja.
  • Studeni: Bavili smo se geometrijskom umjetnošću – učenici su crtali i bojili različite oblike, uočavali simetriju, ritam i boje.
  • Prosinac: U blagdanskom duhu izrađivane su čestitke s fraktalnim motivima, a kroz videokonferencije učenici su se međusobno upoznali, pjevali i čestitali blagdane, promišljajući o važnosti višekulturalnosti i višejezičnosti.
  • Siječanj: Inspirirani prirodom, učenici su slikali i crtali fraktale, učili o ponavljanju, proporcijama i beskonačnosti.
  • Veljača: Matematika je povezana s tradicijskim plesom – učenici su brojali korake, učili o smjerovima kretanja, a upoznali su i igre i plesove drugih naroda.
  • Ožujak: Učenici su izrađivali matematičke dokaze kroz slike, razvijajući sposobnosti logičkog zaključivanja i argumentacije. Stariji učenici pomagali su mlađima u savladavanju složenijih zadataka.
  • Travanj: Radilo se na izradi mozaika i mandala.
  • Svibanj: Posvetili smo se origamiju. Učenici su savijanjem papira izrađivali oblike, učvrstili matematičke pojmove i vježbali finu motoriku.
  • Lipanj: Provedene su završne ankete o dojmovima i uspješnosti projekta. Rezultati su pokazali veliko zadovoljstvo svih sudionika i interes za nastavak sličnih projekata.

Ovaj je projekt, čije su autorce  i osnivačice učiteljice Marijana Curić i Cimen Sarialtin, pokazao koliko je međupredmetna suradnja vrijedna za razvoj učenika. Učenici su kroz igru, suradnju i stvaralaštvo usvajali važne matematičke i umjetničke pojmove, upoznavali druge kulture i jačali komunikacijske i socijalne vještine. Zahvaljujući entuzijazmu učitelja i otvorenosti učenika, projekt je uspješno realiziran i ostavio snažan trag na sve sudionike.

Projektni materijali i radovi objavljivani su na blogu i Facebook stranici projekta, a mnogi od njih dostupni su i putem Padleta te drugih digitalnih alata korištenih tijekom rada.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju