preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Ante Curać-Pinjac" Žrnovo

Login
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Tražilica

Anketa (mala)
Na kojoj društvenoj mreži provodiš najviše vremena?






Anketa
Da li dovoljno razumješ nastavnike u školi kad predaju?




Kada zvono zvoni

 

1. sat -  8,00 - 8,45

2. sat -  8,50 - 9,35

3. sat -  9,40 - 10,25

 

VELIKI ODMOR

10,25 - 10,40

 

4. sat -  10,40 - 11,25

5. sat -  11,30 -12,15

6. sat -  12,20 - 13,05

7. sat -  13,10 - 13,55

Školska knjižnica

 

jelena.amadeo@skole.hr

 

 

 

 

Javite nam se !

Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu...

enlightenedsmileymail 

 

Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se u školsku knjižnicu !

Uredništvo školskih web stranica:

 

Jelena Amadeo

jelena.amadeo@skole.hr

 

Anamarija Radovanović

anamarija.skokandic@skole.hr

 

 

 

Administrator

Elizej Dubravac

 

Priloženi dokumenti:
Statut skole 2019 novo.doc

Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 11. 2019.

Ukupno: 30727
Ovaj mjesec: 282
Ovaj tjedan: 101
 
 

 

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Mobilnost naših učenika i učitelja u Italiji
Autor: Anamarija Radovanović, 4. 1. 2023.

Četvero učenika, dvije učiteljice i ravnatelj naše škole boravili su u Lombardiji u sklopu Erasmus+  mobilnosti.

Ovo je četvrta mobilnost u sklopu projekta Our culture – our future (Naša kultura naša budućnost) u kojoj, osim Hrvatske, sudjeluju i projektni partneri iz Rumunjske, Sjeverne Makedonije, Portugala, Italije i Turske.

Primarni cilj ovog projekta je upoznavanje kulturne baštine zemalja sudionika u projektu, uspoređivanje vlastite kulturne baštine sa kulturnom baštinom ostalih zemalja te poticanje na očuvanje kulturnog nasljeđa.


Prvog dana boravka u gradu Lodi, domaćini su ihupoznali sa kulturnim središtem grada, prekrasno oslikanom crkvom Incoronata u kojoj su poslušali koncert Michelangela Lapolle koji je je odsvirao nekoliko skladbi na orguljama.

Nakon razgledavanja crkve sudionike projekta je primila zamjenica gradonačelnika prof. Laura Tagliaferri koja je ukratko predstavila posebnosti grada te uručila prigodne poklone.

U poslijepodnevnim satima slijedilo je stručno vođenje gradom i priča o povijesti grada.

Drugog dana boravka sudionici projekta su obišli lokalnu školu u kojoj su poslušali koncert na violončelu i flauti te dobili poklone prigodom blagdana sv. Lucije.

Nakon toga je slijedilo predstavljanje tradicionalnih instrumenata i nacionalnih praznika svih sudionika u projektu.

Po završetku prezentacija učenici su imali priliku posjetiti Muzej instrumenata u kojem su bili predstavljeni glazbeni instrumenti vezani uz tradicijsku glazbu grada Lodi. Učenici su imali priliku svirati na nekim instrumentima te su birali pjesme na džuboxu.

Treći dan sudionici  su imali priliku razgledati centar Milana. Učenike je posebno oduševio interaktivni muzej Leonardo da Vinci, u kojem su razgledavali Leonardove izume. Nakon muzeja obišli su Božićni sajam koji je smješten u neposrednoj blizine Milanske katedrale.

Četvrtog dana boravka u Italiji, sudionici su upoznali Bergamo. Također su razgledali božićni sajam i stari grad.

Posljednji dan boravka domaćini su za učenike pripremili radionicu dok su učitelji razgovarali o idućoj mobilnosti koja ih očekuje u ožujku u Turskoj.

Sve navedene aktivnosti govore o važnosti apliciranja i sudjelovanja u Erasmus projektima, koji ne samo da omogućuju stjecanje novih znanja i kompetencija, nego i šire svijest o drukčijim pristupima učenja i poučavanja, daju priliku upoznati druge kulture i svjetove, kao i sklapanja novih prijateljstava.

Sudjelovanjem na ovoj mobilnosti učenici su obogaćeni za jedno novo, neprocjenjivo iskustvo te su im otvoreni novi pogledi u budućnost.

Boravkom na mobilnosti u Lombardiji  relizirani su svi unaprijed postavljeni ciljevi:

  • Upoznavanje učenike sa kulturnom baštinom Italije,
  • Obogaćivanje obrazovnog procesa učenika upoznavanjem tradicionalnih instrumenata, povijesnih znamenitosti i poznatih osoba Italije,
  • Doprinijeti osobnom razvoju sudionika
  • Prihvaćanje društvenim normi i pravila putem upoznavanja kulturne baštine
  • Razvijanje kreativnog razmišljanja učenika
  • Stvaranje kulturološke povezanosti među sudionicima na temelju porijekla različitih kultura
  • Poboljšanje jezičnih kompetencija učenika
  • Razvijanje sposobnosti učenika za zajednički rad i suradnju

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju