« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
1. sat - 8,00 - 8,45
2. sat - 8,50 - 9,35
3. sat - 9,40 - 10,25
VELIKI ODMOR
10,25 - 10,40
4. sat - 10,40 - 11,25
5. sat - 11,30 -12,15
6. sat - 12,20 - 13,05
7. sat - 13,10 - 13,55
Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu...
Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se u školsku knjižnicu !
Uredništvo školskih web stranica:
Jelena Amadeo
jelena.amadeo@skole.hr
Anamarija Radovanović
anamarija.skokandic@skole.hr
Administrator
Elizej Dubravac
Učenici 3. Razreda naše škole dobitnici su europske oznake kvalitete za projekt Cultural heritage detectives (Detektivi kulturne baštine)
Europska oznaka kvalitete je oznaka koju se dodjeljujeje projektima koji postižu najviše europske standarde.
Dodijeljuje je Središnja služba za podršku (CSS) učiteljima i učenicima za rad na projektu:
1.koji je predložen za Europsku oznaku kvalitete od barem jedne Nacionalne službe za podršku nakon provedenog postupka odabira. Svaka nacionalna služba za podršku predlaže tri projekta nagrađena Nacionalnom oznakom kvalitete na osnovu zbroja bodova dobivenih za kvalitetu projekta
2.na kojem rade barem dva partnera koji su već primili Nacionalnu oznaku kvalitete za svoje projekte.
Europska oznaka kvalitete dodjeljuje se samo jednom godišnje i njena dodjela objavljuje se na eTwinning portalu.
Osim što su trećaši istraživali svoju kulturnu baštinu, naučili su puno toga o kulturnoj baštini ostalih sudionika u projektu.
Učenici su istraživali kulturnu baštinu i obrađivali:
– Tradicionalne pjesme, igre, plesovi, običaji, svečanosti
– Poznate ljude domovine
– Znamenitosti
– Spomenike i događaje
– Muzeje
– Korištenje tehnologije / tradicionalan način rada, moderan način rada
Tijekom rada na projektu koristili su različite metode i oblike rada. Učenici su istraživali kulturno blago zavičaja i prezentirali svoja saznanja unutar škole te na platformi sa ostalim učenicima sudionicima u projektu. Nakon provedbe projekta svatko od njih posjeduje vještine malog turističkog vodiča te može predstavljati svoj zavičaj.
Veselili su se nizu aktivnosti od kojih mogu izdvojiti suradnju sa lokalnim kiparom, koji ih je uputio kako oblikovati skulpturu. Obilazili su lokalne muzeje i učili o životu svojih baka i djedova. Također su obrađivali starinske igre te u slobodno vrijeme rado igraju Škatule batule i Tovar gre.
U projektu su, osim naših učenika sudjelovali i učenici iz Turske, Rumunjske, Grčke, Srbije, Sjeverne Makedonije, Albanije, Portugala, Španjolske, Bosne i Hercegovine, Armenije, Poljske, Njemačke, Jordana, Litve, Slovačke, Italije, Slovenije, Luksemburga i Francuske.
Tijekom projektnog rada koristili su web 2. 0. alate te su svoje uratke predstavili ostalim učenicima u školi.
Tijekom cjelogodišnjeg rada ostvarili su navedene ciljeve:
– poticanje emocionalnog razvoja svih učenika
– podizanje svijesti o vrijednostima lokalne, regionalne, nacionalne i europske kulturne baštine u kontekstu svjetske kulture
– razvijanje i interkulturalne kompetencije izgradnjom stavova prema vlastitoj i otvorenog pristupa drugim kulturama uz naglašavanje prihvaćanja i poštivanja drugih ljudi i drugačijih mišljenja i svjetonazora.
– istraživatnje promatranjem, bilježenjem, analizom i uspoređivanje rezultate rada
– U vizualnom i/ili umjetničkom radu prepoznavanje i interpretavija vezu između dizajna vizualnog okruženja i aktivnosti i svrha koje se u njemu odvijaju i društvenog konteksta
– Uspoređivati svoj rad s radom drugih učenika i opisivanje vlastitog iskustva stvaranja
– opisivanje umjetničkog i likovnog djela povezujući osobno iskustvo, likovni jezik i tematski sadržaj djela
– jačanje vlastitog jezičnog i kulturnog identiteta i nacionalnog identiteta
Provedenom evaluacijom shvatili su kako su puno toga naučili te bi i dalje sudjelovali u sličnim projektima.