« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
1. sat - 8,00 - 8,45
2. sat - 8,50 - 9,35
3. sat - 9,40 - 10,25
VELIKI ODMOR
10,25 - 10,40
4. sat - 10,40 - 11,25
5. sat - 11,30 -12,15
6. sat - 12,20 - 13,05
7. sat - 13,10 - 13,55
Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu...
Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se u školsku knjižnicu !
Uredništvo školskih web stranica:
Jelena Amadeo
jelena.amadeo@skole.hr
Anamarija Radovanović
anamarija.skokandic@skole.hr
Administrator
Elizej Dubravac
Učenici trećeg razreda naše škole dobitnici su druge europske oznake kvalitete za projekt Mathematics united (Matematika ujedinjuje)
Svjesni da je matematika u svemu, u svemiru, od galaksija do školjki, skrivena je matematička formula. Matematika je izvrstan alat za razumijevanje prirode. Matematika ujedinjuje kako bi naznačila da postoji zajednički jezik koji svi imamo i zajednički predmet u kojem možemo pronaći jedni druge. Matematika je posvuda u našem svakodnevnom životu i međuljudskim odnosima, u slikarstvu, glazbi, sportu, bolnici, kuhinji, tržnici, pikniku, tehnici, vojsci, poljoprivredi. Dakle, matematika nas spaja s prirodom.
Oznaka kvalitete je konkretno priznanje učiteljima i školama za visoku razinu rada na eTwinning aktivnostima. Za učenike, ovo je poticaj i nagrada za uloženi trud, a za škole je to javno priznanje njihove predanosti kvaliteti i otvorenosti prema suradnji na europskoj razini.
Sudjelujući u ovom projektu cilj nam je bio razviti pozitivan stav prema matematici s ujedinjujućom snagom matematike i povezati matematiku sa svakodnevnim životnim problemima. Sudjelujući u nizu aktivnosti vezanih uz matematiku u drugom razredu učenici su taj, za neke težak nastavni predmet, počeli gledati nekim drugim očima, tj. kroz igru.
Nakon predstavljanja i izrade razrednog loga krenuli su u ostvarivanje ponuđenih aktivnosti. Osim razvijanja osnovnih matematičkih vještina upoznali su se sa geometrijom putem prirodnih oblika koji ih okružuju. Obilježili su i večer matematike u kojoj su rješavali zanimljive zadatke putem IKT-a.
Učili su matematiku na otvorenome, proslavili Novu godinu kroz matematiku, naučili kodirati i izrađivati matematičke igre i još mnogobrojne matematičke aktivnosti. Tijekom rada koristili su različite digitalne alate i aplikacije koje su im pomogli pri rješavanju zadataka.
Osim naših učenika, u ovom projektu su sudjelovali i učenici iz: Turske, Rumunjske, Albanije, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Sjeverne Makedonije, Italije, Poljske, Moldavije, Litve, Tunisa, Jordana, Njemačke, Španjolske, Azerbajdžana, Armenije, Grčke, Luxemburga i Francuske.
Tijekom projektne nastave međusobno su surađivali i učili na primjerima ostalih učenika sudionika u projektu te su ostvarili slijedeće ciljeve: