preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Ante Curać-Pinjac" Žrnovo

Login
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Tražilica

Anketa (mala)
Na kojoj društvenoj mreži provodiš najviše vremena?






Anketa
Da li dovoljno razumješ nastavnike u školi kad predaju?




Kada zvono zvoni

 

1. sat -  8,00 - 8,45

2. sat -  8,50 - 9,35

3. sat -  9,40 - 10,25

 

VELIKI ODMOR

10,25 - 10,40

 

4. sat -  10,40 - 11,25

5. sat -  11,30 -12,15

6. sat -  12,20 - 13,05

7. sat -  13,10 - 13,55

Školska knjižnica

 

jelena.amadeo@skole.hr

 

 

 

 

Javite nam se !

Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu...

enlightenedsmileymail 

 

Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se u školsku knjižnicu !

Uredništvo školskih web stranica:

 

Jelena Amadeo

jelena.amadeo@skole.hr

 

Anamarija Radovanović

anamarija.skokandic@skole.hr

 

 

 

Administrator

Elizej Dubravac

 

Priloženi dokumenti:
Statut skole 2019 novo.doc

Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 11. 2019.

Ukupno: 30412
Ovaj mjesec: 330
 
 

 

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Žrnovski bavul
Autor: Anamarija Radovanović, 18. 1. 2024.

Naša je škola i ove je godine dobila financijsku potporu ministarstva u sklopu financiranja izvannastavnih aktivnosti  osnovnih i srednjih škola u iznosu od 800, 00 eura. Navedenim sredstvima planiramo  realizirati projekt pod nazivom Žrnovski bavul u kojem nam je cilj istraživati zaboravljene tradicijske vrijednosti našeg mjesta.  Vođeni činjenicom kako kulturna baština predstavlja temeljnu društvenu činjenicu, sveukupnost načina življenja određene ljudske skupine i bez nje nije moguće shvatiti povijest i razvoj naroda i društava, te nije moguć ni život pojedinca odlučili smo se dati na istraživački posao. 


Naša je škola i ove je godine dobila financijsku potporu ministarstva u sklopu financiranja izvannastavnih aktivnosti  osnovnih i srednjih škola u iznosu od 800, 00 eura. Navedenim sredstvima planiramo  realizirati projekt pod nazivom Žrnovski bavul u kojem nam je cilj istraživati zaboravljene tradicijske vrijednosti našeg mjesta.  Vođeni činjenicom kako kulturna baština predstavlja temeljnu društvenu činjenicu, sveukupnost načina življenja određene ljudske skupine i bez nje nije moguće shvatiti povijest i razvoj naroda i društava te nije moguć ni život pojedinca odlučili smo se dati na istraživački posao. Učenici su već dobili zadatke vezane uz istraživanje: običaja, zanimanja, pjesama, jela, humora, priča, znamenitih osoba, izreka i predmeta.  Ovaj projekt zainteresirao je učenike četvrtog razreda koji su već za pomoć zamolili bake, djedove i susjede, a planiraju provjeriti i arhivsku građu u obližnjem Arhivskom sabirnom centru Korčula – Lastovo. Istraživački rad planiran je od siječnja do travnja kada bi objedinili sve prikupljene podatke a zatim bi u svibnju i lipnju izradili i tiskali knjigu te organizirali promociju. Na taj način planiramo upoznati širu lokalnu zajednicu o odrađenim aktivnostima.

Ciljevi ovog projekta su:

- privući pozornost učenika i potaknuti ih da nauče više o raznolikoj tradicijskoj baštini mjesta u kojem žive.

-  proširiti njihovo razumijevanje kulturne baštine tako što će tijekom istraživanja  razumjeti da se ona ne svodi samo na muzeje i stare zgrade već je to daleko širi pojam.

-  izložiti učenike četirima vrstama kulturne baštine

- potaknuti razgovor o tome što čini kulturnu baštinu

- potaknuti učenike na interakciju s kulturnom baštinom

- poboljšati učeničke vještine istraživanja

- potaknuti aktivno učenje

- pokreneti aktivnosti na očuvanju kulturne baštine,

- prepoznati vrijednosti kulturne baštine,

- surađivati  u aktivnostima na očuvanju tradicijskih vrijednosti,

- pratiti aktivnosti na očuvanju kulturne baštine,

- promicati važnost zaštite i očuvanja kulturne baštine

- preuzeti svoj dio odgovornosti kao baštinik.

Ovakvim načinom učenja učenici su aktivno uključeni u proces, da stvaraju, a ne samo da koriste informacije, ideje i rješenja. Oni proizvode značenje, razumijevanje i znanje za sebe. Imajući u vidu istraživačko učenje kao društvenu aktivnost, učenici uče jedni od drugih, uče od starijih, dijele vještine i iskustva te razvijaju empatiju i razumijevanje iz različitih perspektiva. Istraživačko učenje je neprekinuti proces koji potiče učenike da razmišljaju o svojem učenju, prikupljaju povratne informacije i odgovore na njih uz samoprocjenu procesa s naglasakom na djelovanju kao rezultatu istraživačkog učenja.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju