preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Ante Curać-Pinjac" Žrnovo

Login
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Tražilica

Anketa (mala)
Na kojoj društvenoj mreži provodiš najviše vremena?






Anketa
Da li dovoljno razumješ nastavnike u školi kad predaju?




Kada zvono zvoni

 

1. sat -  8,00 - 8,45

2. sat -  8,50 - 9,35

3. sat -  9,40 - 10,25

 

VELIKI ODMOR

10,25 - 10,40

 

4. sat -  10,40 - 11,25

5. sat -  11,30 -12,15

6. sat -  12,20 - 13,05

7. sat -  13,10 - 13,55

Školska knjižnica

 

jelena.amadeo@skole.hr

 

 

 

 

Javite nam se !

Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu...

enlightenedsmileymail 

 

Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se u školsku knjižnicu !

Uredništvo školskih web stranica:

 

Jelena Amadeo

jelena.amadeo@skole.hr

 

Anamarija Radovanović

anamarija.skokandic@skole.hr

 

 

 

Administrator

Elizej Dubravac

 

Priloženi dokumenti:
Statut skole 2019 novo.doc

Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 11. 2019.

Ukupno: 30416
Ovaj mjesec: 334
Ovaj tjedan: 4
Danas: 4
 
 

 

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Naši učenici - mali kuhari
Autor: Anamarija Radovanović, 26. 3. 2024.

Učenici trećeg i četvrtog razreda naše škole prošlog su tjedna odradili terensku nastavu u ugostiteljskom praktikumu Srednje škole Petra Šegedina u Korčuli.

U suradnji sa stručnim učiteljima kuharstva i slastičarstva učenici su se upoznali sa zdravom prehranom i njenim utjecajima na čovjekovo zdravlje.

Tijekom posjeta ugostiteljskom praktikumu učenici su najprije razgovarali sa stručnim učiteljima o zdravim namirnicama, prigotovljavanju hrane na zdravi način te o zdravim slasticama.

Izvanučionišna nastava izvedena je u sklopu cjelogodišnjeg projekta "Živimo zdravo".


Svjesni su da je prehrana sastavni dio čovjekovoga života te čovjek ne može živjeti bez hrane, a ključnu ulogu u prehrani trebaju imati zdrave namirnice i vođenje zdravoga načina života. No, problem je u tome što se u 21. stoljeću sve više promoviraju nezdrave namirnice te posebno brza hrana što predstavlja poseban problem kada su u pitanju djeca. Prehrana djece školske dobi trebala bi se sastojati od zdravih namirnica jer je to doba kada djeca ulaze u najvažnije fizičke, ali i psihičke promjene. Zdrava prehrana, osim što omogućuje unos određene energije, koja je potrebna za rad organizma, prvenstveno omogućuje zdravlje organizma, ali i bolju kvalitetu života.

Terenska nastava provedena je u sklopu cjelogodišnjeg projekta Živimo zdravo.

Tijekom posjeta ugostiteljskom praktikumu učenici su najprije razgovarali sa stručnim učiteljima o zdravim namirnicama, prigotovljavanju hrane na zdravi način te o zdravim slasticama. Nakon kraćeg razgovora podijelili su se u dvije grupe. Prva grupa otišla je u kuhinju a druga u slastičarnu.

Zadatak prve grupe bio je skuhati juhu od povrća i makarune na bijelo, dok je druga grupa izrađivala kokos kuglice i palačinke.

Prva grupa djece najprije je upoznala namirnice za izradu tijesta  te je svojim ručicama oblikovala makarune. Zatim su uz pomoć učenika ugostiteljskog praktikuma sudjelovali u kuhanju zdrave zelene juhe u koju su stavili: brokulu, mrkvu, poriluk, krumpir, celer i peršin.

U kuhinji su se upoznali sa radom Vario cooking center - multifunkcionalnog uređaja koji je ujedno i najmoderniji uređaj u pripremanju jela na potpuno novi način, uz najnapredniju tehnologiju.

Dok su oni razgovarali o zdravoj hrani, uređaj je sam pripremao jela uz unaprijed postavljene naredbe.

Nakon kuhanja učenici su degustirali jela i deserte učeći se pri tome lijepom ponašanju za stolom.

Ovakav suvremeni oblik nastave usmjeren je na učenika, odnosno učenik se doživljava kao aktivan subjekt koji značajno sudjeluje u nastavnome procesu.

Suvremena nastava traži pluralnost nastavnih strategija i metoda rada u razredu koje omogućuju učenicima potpunu uključenost u proces učenja. Na učitelju je da dobro planira nastavni sat te da podržava proces učenja, učenicima nudi smjernice pomoću kojih učenici dolaze do vlastitih zaključaka te najvažnije od svega jest da stvara pozitivno okruženje za učenje što su oni ovom izvanučioničkom nastavom u potpunosti i uspjeli.

Kroz opisanu izvanučioničnu nastavu ispunili smo slijedeće ciljeve i zadaće:

  • usvajanje zdravih navika od najranije dobi te proširivanje djetetove spoznaje o vrstama zdrave hrane
  • o upoznavanje osnovnih zdravih namirnica koje koristimo u svakodnevnom životu, njihovo klasificiranje, prepoznavanje, imenovanje, degustiranje
  • usvajanje za učenike neophodnog i najosnovnijeg znanja, pravila i navika ophođenja sa zdravim namirnicama
  • obogaćivanje iskustva učenika pravilnim predodžbama i neposrednim doživljajima o svijetu oko sebe

Pri povratku u učionicu učenici su zaključili kako je ovakav način rada bitno utjecao na njihovo poimanje zdrave prehrane te su predložili da tijekom školske godine više učimo izvan školske zgrade.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju