« Svibanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. sat - 8,00 - 8,45
2. sat - 8,50 - 9,35
3. sat - 9,40 - 10,25
VELIKI ODMOR
10,25 - 10,40
4. sat - 10,40 - 11,25
5. sat - 11,30 -12,15
6. sat - 12,20 - 13,05
7. sat - 13,10 - 13,55
Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu...
Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se u školsku knjižnicu !
Uredništvo školskih web stranica:
Jelena Amadeo
jelena.amadeo@skole.hr
Anamarija Radovanović
anamarija.skokandic@skole.hr
Administrator
Elizej Dubravac
Povodom Dana planeta Zemlje, učenici razredne nastave naše škole sudjelovali su u zanimljivoj i edukativnoj aktivnosti u prirodi. Pod vodstvom Milana Vojinovića, dipl. ing. šumarstva, učenici su posjetili obližnje polje gdje su imali priliku iz prve ruke učiti o važnosti očuvanja prirode i bogatstvima koja nam ona pruža.
Tijekom šetnje, gospodin Vojinović je učenicima govorio o raznim darovima prirode – od biljaka koje su nekada služile kao hrana, do važnosti biljnog i životinjskog svijeta za čovjekovo preživljavanje. Posebno zanimljiv dio bio je posjet lokaciji na kojoj se nalaze pločice za hvatanje ptica, poznate svim stanovnicima Žrnova. Učenici su saznali kako su ljudi u prošlosti koristili ovu tehniku za preživljavanje, ali i zašto bi danas nekontrolirani izlov ptica mogao narušiti ravnotežu ekosustava.
Jedno od ključnih pitanja koje je Vojinović postavio učenicima bilo je: „Kako biste živjeli da otok nije povezan s kopnom?“ Kroz tu temu, djeca su potaknuta na razmišljanje o samoodrživosti – o potrebi za vlastitim životinjama, uzgoju biljaka i odgovornom upravljanju prirodnim resursima.
Djeca su s velikim zanimanjem pratila predavanje, postavljala pitanja i pokazala oduševljenje prirodom oko sebe. Ova terenska nastava bila je pravi primjer kako obrazovanje izvan učionice može biti inspirativno i korisno, osobito kada se njome promiče svijest o očuvanju okoliša i važnosti života u skladu s prirodom.