« Lipanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
1. sat - 8,00 - 8,45
2. sat - 8,50 - 9,35
3. sat - 9,40 - 10,25
VELIKI ODMOR
10,25 - 10,40
4. sat - 10,40 - 11,25
5. sat - 11,30 -12,15
6. sat - 12,20 - 13,05
7. sat - 13,10 - 13,55
Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu...
Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se u školsku knjižnicu !
Uredništvo školskih web stranica:
Jelena Amadeo
jelena.amadeo@skole.hr
Anamarija Radovanović
anamarija.skokandic@skole.hr
Administrator
Elizej Dubravac
Učenici prvog razreda naše škole ove su školske godine sudjelovali u izuzetno vrijednom i inspirativnomeTwinning projektu posvećenom održivom razvoju, zaštiti okoliša i razvoju ekološke svijesti među mladima. Projekt je bio usmjeren na povratak prirodi, poticanje djece da upoznaju, zavole i brinu o svojoj životnoj sredini, kako bi postali odgovorni i aktivni sudionici u njezinu očuvanju.
Kroz niz zanimljivih i raznolikih aktivnosti, učenici su imali priliku detaljno upoznati prirodu koja ih okružuje, ali i razmijeniti znanja i iskustva s učenicima partnerskih škola iz drugih sredina. Predstavili su svoju lokalnu zajednicu, istraživali okoliš svojih vršnjaka te zajedno razmišljali o načinima na koje mogu pridonijeti očuvanju planeta.
Tijekom projekta učenici su:
učili o sadnji, brizi za biljke i važnosti lokalne proizvodnje hrane,
sakupljali recepte i pripremali jela od proizvoda iz vrta,
upoznavali životinjski svijet i učili kako se o njemu odgovorno brinuti,
educirali se o pravilnom odvajanju otpada i recikliranju,
izrađivali razne predmete i ukrase od prirodnih materijala,
boravili u prirodi i razvijali kreativnost kroz istraživački i praktičan rad.
Osim ekoloških tema, projekt je poticao razvoj kritičkog mišljenja, timskog rada, komunikacije, ali i digitalnih te jezičnih kompetencija, kroz suradnju s vršnjacima iz drugih škola. Poseban naglasak stavljen je i na međukulturalno učenje, toleranciju i poštovanje različitosti.
Povratak prirodi i razvoj ekološke svijesti
Istraživanje i upoznavanje vlastite i partnerskih životnih sredina
Promicanje zdravih stilova života i boravka na otvorenom
Učenje o vrtlarstvu i praktičnim životnim vještinama
Razvoj interkulturalnosti i tolerancije
Unaprjeđenje digitalnih i jezičnih vještina
Na završetku projekta izrađen je Priručnik ekoloških aktivnosti s primjerima dobre prakse koje su učenici proveli tijekom trajanja projekta. Također su nastali brojni kreativni i edukativni materijali, uključujući postere, e-slikovnice, ekološku abecedu i digitalne nastavne sadržaje.
Učenici su kroz sudjelovanje u projektu ne samo proširili svoje znanje o prirodi i ekologiji, već su razvili osjećaj odgovornosti, zajedništva i brige za okoliš. Stečena iskustva i vještine ostat će im trajna vrijednost i poticaj da i ubuduće budu aktivni čuvari prirode i promicatelji održivog načina života.
Ponosni smo na trud, entuzijazam i kreativnost naših učenika, kao i na pozitivan utjecaj koji je projekt imao na cijelu školsku zajednicu.