« Lipanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
1. sat - 8,00 - 8,45
2. sat - 8,50 - 9,35
3. sat - 9,40 - 10,25
VELIKI ODMOR
10,25 - 10,40
4. sat - 10,40 - 11,25
5. sat - 11,30 -12,15
6. sat - 12,20 - 13,05
7. sat - 13,10 - 13,55
Osnovna škola u Žrnovu je prepoznatljiva, originalna i iznimna u svome okruženju (ali i šire) po kreativnom radu u dramskom, literarnom i likovnom stvaralaštvu.
U seoskoj sredini na otoku, kakvo je Žrnovo, povezanost i interakcijae između škole i mještana su životno važne ako su aktivne, raznolike, sadržajne i imaju egzistencijalna značenja i za školu i za mjesto. Upravo to i tako je u školi i u Žrnovu. Naša škola je središte svih zbivanja: javnih, kulturnih, odgojno-obrazovnih, športskih. Iz te spoznaje proističe i šegedinovski naslov našega školskoga lista «Žrnovo živi», a u uvodnoj riječi 3. broja naši učenici su napisali: «Izbora nema! Života i život mora biti! Mi dolazimo i ma koliko njih odlazilo, plima života će zaljevati vinograde, i vrtove, i crkve, i štrade, i Školu ovu našu u kojoj odrastamo i neće dopustiti tišini da se uvuče u naše učionice, da zauzme naša mjesta na stolicama, da izbriše bijela slova, znamenke i crteže zauvijek; zvonit će ovo zvono, i promuknuti, i puknuti, i neumuknuti, još dugo će ga slušati ova vrata na učionicama što se bučno otvaraju i zatvaraju. Ova je škola nas čekajući nadživila kušnje, i voli nas od srca, grije nas srcem, ulijeva u nas snagu svojega trajanja, vedrinu svojih graditelja i znanje naših učitelja».
Ove riječi najbolje i najiskrenije izražavaju ulogu i značenje naše škole u Žrnovu.
Ugled naše škole u Žrnovu određen je, uz ostalo, značenjem škole za ovo mjesto. Dugogodišnjim migriranjem stanovništva i padom nataliteta. Na velikom prostoru Žrnova živi manji broj stanovnika. U doslovnoj borbi za opstanak značajno mjesto pripada školi koja još okuplja i ovdje zadržava obiteljske zajednice koje u ovu školu upisuju djecu i vjeruju da će u budućnosti moći ovdje opstati. Mi nismo velika škola, ali jesmo škola velikoga značenja za ovo mjesto.
U ovoj sredini škola organizira javne kulturno-umjetničke, zabavne i športske manifestacije, a povodi su državni praznici, vjerski blagdani, lokalni običaji, susreti i natjecanja. Veliki je broj sadašnjih i bivših učenika koji svojim nadarenostima obogaćuju kulturni i javni život Žrnova i Korčule.
Kada je požar, 7. ožujka 2002. godine, zahvatio Dom kulture u Žrnovu, koji je bio u građevinskoj cjelini sa školom, učitelji i ostalo osoblje škole mnogo su učinili da se spasi škola od vatre, a sudjelovali su i u sanaciji posljedica požara i normalizaciji rada u školi.
Uvijek i svakoga učenika s teškoćama u razvoju je prihvatila naša škola i omogućila im uspješno pohađanje nastave, svladavanje nastavnih sadržaja, uključivanje u kreativne aktivnosti da bi se osjećali manje hendikepiranim i da bi uistinu bili manje hendikepirani
Dramska aktivnost naše škole ima dugu tradiciju, prepoznatljiv stil, a posebno je značajna u zadnjih dvadesetak godina. Vrhunac dramskih uspjeha dosegnut je radom profesora Andrije Biliša, posebno scenskim adaptacijama pripovjedačke proze Petra Šegedina. Naše predstave su izazvale veliku pozornost publike, ali i kazališne kritike. I u našoj sredini, uz ostale aktivnosti, škola je stekla ugled po dramskom radu.
Žrnovac, hrvatski književnik i akademik Petar Šegedin razvio ozračje literarnog stvaralaštva u ovom plodotvornom podneblju.
Likovno stvaralaštvo je prepoznatljivo u tradiciji i sadašnjosti naše škole. Značajan je broj bivših i sadašnjih učenika koji svojim talentima obogaćuju kulturni i javni život Žrnova, Korčule i mnogo šire.
Naša škola je, zahvaljujući financijskoj potpori Poglavarstva grada Korčule i
županije Dubrovačko-neretvanske, uključena u projekt "KVALITETNA ŠKOLA"
Škola se ističe po uspjehu u nastavku školovanja, posebno ako se ima u vidu da u dužem razdoblju osmi razred završava u prosjeku 12 učenika.